Meest gestelde vragen

  1. Blijft het hotel open?
    Nee, het hotel gaat dicht tot ten minste 19 januari 2021.
  1. Ik heb non-refundable geboekt maar moet nu annuleren. Wordt mijn reservering gratis geannuleerd?
    Ja. Als er vanuit ons wordt besloten om de boekingen te annuleren, krijgt u uw geld terug. U krijgt hier bericht over.
  1. Worden alle reserveringen tot aan 19 januari geannuleerd?
    Ja, alle reserveringen met aankomst tussen 20 december 2020 en 19 januari 2021 worden deze week geannuleerd. U ontvangt hier vanzelf een bevestiging van.
  1. Mijn reservering is geannuleerd door het hotel. Krijg ik mijn geld terug?
    Ja, als u al betaald heeft, krijgt u uw geld terug.
  1. Mijn reservering is geannuleerd door het hotel. Mag ik deze gratis verzetten?
    Ja, dat is zeker mogelijk, graag zelfs! Neem contact op met de receptie als u hier hulp bij nodig heeft of meer informatie wenst.
  1. Zijn de gezamenlijke ruimtes in het hotel zoals de lobby nog wel toegankelijk?
    Nee, het hele hotel zal sluiten. Voor het afhalen van Fundi Traiteur volgt u de aanwijzingen ter plaatse.

Heeft u nog vragen neem dan contact met ons op!

Heb je vragen?

Neem contact met ons op
+31 (0) 162 682 150
info@korenbeurs.nl