Meest gestelde vragen

Is het hotel open?
Ja, het hotel is open

Is het restaurant open?
Nee, het restaurant is gesloten, maar onze hotelgasten kunnen hun maaltijden wel gebruiken op de hotelkamer.

Zijn de gezamenlijke ruimtes in het hotel zoals de lobby nog wel toegankelijk?
Ja, deze zijn toegankelijk.

Gelden er nu extra maatregelen in het hotel?
Nee, dezelfde maatregelen blijven van kracht.

Is er een afhaalservice?
Ja, Fundi Traiteur is dagelijks te bestellen (Fundi Traiteur)

Is er wel roomservice?
Nee, dit komt te vervallen.

Kan ik nog komen vergaderen?
Ja, Indien het een essentiële vergadering betreft,

Is er nog ontbijt?
Ja, wij brengen dit tot uw deur op een door u aangegeven tijdstip.

Ik heb non-refundable geboekt maar moet nu annuleren. Wordt mijn reservering gratis geannuleerd?
Zolang het hotel open is, wordt uw reservering niet kosteloos geannuleerd. U bent nog steeds van harte welkom.

Mag ik mensen uitnodigen op de kamer?
Ja, niet meer dan één extra persoon.

Wordt mijn kamer dagelijks schoongemaakt?
Ja, tenzij u liever heeft dat dit niet gebeurd. U kunt dan een kaart aan de deur hangen.

Wordt mijn kamer voor- en na vertrek gedesinfecteerd?
Ja, de huishouding is extra alert ten tijde van het virus.

Heeft u nog vragen neem dan contact met ons op!

Onze maatregelen

Heb je vragen?

Neem contact met ons op
+31 (0) 162 682 150
info@korenbeurs.nl