Meest gestelde vragen

  1. Blijft het hotel open?
    Ja, vooralsnog blijft ons hotel open.
  1. Blijven de restaurants van de hotels open voor gasten van buitenaf?
    Onze restaurants zijn vanaf 15 oktober gesloten voor de lunch.
    Vanaf 15.00 uur zullen wij onze deuren openen voor hotelgasten.
  1. Blijven de restaurants van de hotels open voor hotelgasten?
    Ja, voor hotelgasten blijft het restaurant open, men moet reserveren
  1. Kan men nog steeds ontbijten?
    Hotelgasten kunnen nog steeds gebruik maken van het ontbijt.
  1. Hoe ziet het ontbijt er uit?
    Bij check in ontvangt men een ontbijt lijst waarop aangekruist wordt wat men wenst. Het ontbijt wordt op een plateau geserveerd in het restaurant. We werken met tijdsblokken, bij check in wordt de tijd besproken.
  1. Moet ik een mondkapje op in het hotel?
    Nee, volgens de wet bent u niet verplicht om een mondkapje te dragen. Wij raden het echter wel erg aan: zo beschermt u niet alleen uzelf maar ook andere gasten en het personeel.
  1. Ik heb non-refundable geboekt, mag ik deze kosteloos annuleren?
    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij hanteren de boekingsvoorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan tijdens het maken van de boeking.
  1. Ik heb non-refundable geboekt, mag ik deze kosteloos verzetten?
    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij hanteren wijzigingskosten van € 15,00 per reservering voor het verplaatsen van uw reservering.
  1. Welke maatregelen worden er ingezet in het hotel?
    De medewerkers dragen een mondkapje, er zijn looproutes op de grond aangegeven en er zijn voldoende desinfectiepunten waar u uw handen kunt desinfecteren. Alle gemeenschappelijke ruimtes worden meerdere keren per dag schoongemaakt,
  1. Wordt mijn kamer dagelijks schoongemaakt?
    Nee, om de contactmomenten zoveel mogelijk te beperken maken wij uw kamer schoon voor aankomst en iedere 3e nacht
  1. Dragen de medewerkers een mondkapje?
    Ja, de medewerkers die lopen in de openbare ruimtes dragen een mondkapje
  1. Zijn er voldoende desinfectie punten?
    Ja, er zijn voldoende desinfectiepunten aanwezig in het hotel. In elke gemeenschappelijke ruimte vindt u een station.
  1. Verloopt de check-in/check-out nu anders dan normaal?
    Bij de check-in dient u een registratiekaart in te vullen. U verklaart hiermee dat u gezond bent en vrij van klachten die lijken op het Corona-virus. Ook moet u uw gegevens achterlaten voor het bron- en contactonderzoek van de GGD.
  1. Is de hotel lobby open?
    Ja, de lobby is open en u kunt hier plaatsnemen, mits u onderling 1,5 meter afstand houdt.
  1. Kan ik nog komen vergaderen?
    Zeker, groepen tot 30 personen mogen wij ontvangen, zolang we alle voorschriften volgen, zoals de afstand. Helaas mogen wij geen eten of drinken serveren, alleen bij ‘to go’ bij uw vertrek. Enkel gezelschappen die ook bij ons overnachten, mogen wij uitnodigen in ons restaurant, dus ook tijdens vergaderingen.
  1. Waarom moet ik mijn gegevens achterlaten?
    Het personeel is verplicht om uw contactgegevens te vragen ten behoeve van het GGD bron- en contactonderzoek bij een besmetting. Na 14 dagen worden de gegevens vernietigd.
  1. Kan ik nog roomservice bestellen?
    Ja, dat is mogelijk maandag t/m zaterdag tot 00.00 uur en op
    zondag tot 23.00 uur – alleen dranken. Een maaltijd tot 21.00 uur
    Kosten voor roomservice € 5.00 extra. Een borrelhapje wordt aangeboden
  1. Kan ik nog contant betalen?
    Ja, u kunt contant betalen. U kunt het geld dan in het daarvoor bestemde bakje neerleggen, om zo contact met het personeel te voorkomen. Wij geven echter de voorkeur aan (contactloze) pin betalingen.
  1. Ik heb een arrangement geboekt met diner, hoe zit dat?
    U kunt als hotelgast blijven dineren in het restaurant van het hotel.
  1. Welke regels gelden verder voor hotels?
    Hotels mogen voor daar verblijvende gasten hun eet- en drinkgelegenheid open houden. Ook na 20.00 uur mag er alcohol geschonken worden.

Heeft u nog vragen neem dan contact met ons op!

Bekijk onze maatregelen

Heb je vragen?

Neem contact met ons op
+31 (0) 162 682 150
info@korenbeurs.nl